korang terhebat..jadi terhebat dgn menyertai kami =)

Friday, June 14, 2013

kecewa

dear blog,
Minggu ni hmmm kecewa sbb result yes sbb result aku :'( ok aku bukan x buat yg terbaik just half terbaik sbb mcm sejarah x sempat ,pk pon last minute ni result aku 66 bm,bm pon b aku x tau nk ckp apa teruk betul --! 65 english ok english ni grammar byk slh tapi da buat terbaik kot ,68 sejarah maybe klu buat lagi terbaik blh kot,add math asal 55 ok ni teruk sngtttt tapi lps tambah 60 then,acc 70  alhamdulillah :') aku teringin nk dpt A n dpt syukur sngt,chemist 68 hmm careless mistake tapi naik ok la ,physic 63 :') alhamdulillah naik jugak :') x sia2 aku study awal tapi ada jugak x sempat chapter nk cover, agama 73 hmm no comment :) math yesss 76 ada peningkatan alhamdulillah :') ni pon study awl aku akn cuba biar dpt lagi tinggi :) ok pk 46 paling terukkk hmmm x tau nk buat mcm mana tapi serious aku sedih sngt sbb x dpt buat terbaik untk abah :( kesian dia aku x dpt bagi result bagus untk dia teringin tngk dia senyum tapi aku sslu buat dia sedih hmmm ok trial aku kena bljr dr kesilapan sekarang aku nk peningkatan dr 3A-4B+2B1D akn jadi 6A 4B trial kali ni insyaAllah aku nk buat ayh aku happy tu je kesian dia aku harapan terskhir dia yaAllah bantu aku aminnnn 

No comments:

Post a Comment