korang terhebat..jadi terhebat dgn menyertai kami =)

Wednesday, May 22, 2013

mid term is over

dear my lovely blog,
Ari ni aku da secara rasmi tamat exam mid term hmmm so far ada susah n senang tak tau nk ckp apa :(( aku da buat yg terbaik serious :( tapi klu result tak berapa ok tak pe aku redha maybe ada hikmah disebalik semua ni :) aku tahu Allah tahu apa yg terbaik untk aku :) actually sedih sngt sbb subejk fav aku add math x dpt jwp dgn baik :( sbb tu lps tamat je kertas 2 aku nangis kecewa la :( subjek tu aku suka tapi aku x dpt jwp dgn baik tapi dr peristiwa ni aku dpt pengajaran :) 1) jgn anggap soalan yg susah tu keluar 2) lain kali cari soalan yg susah 3) buat add math selalu ,buat topic yg lemah je :) seterusnya dr subjek sejarah penngajaran yg aku dapat 1) baca sej awal2 pastikn semua bab da dibaca 2)lepas baca buat latihan 3) focus!! haaa tu penting bagi matapelajaran agama pulak aku dpt satu je pengajaran iaitu baca la buku awal2 :) physic hmmm physic ni aku da study awl2 tapi careless mistake hmmm paper 3 x pasal 2 hilang byk markah :(((( tu pon sedih jugak lepas ni kena hati2 :) next chemist :3 aku pon da study awl2 aku mmg tawakal :) pk pulak pengajaran dia 1) baca awl2 2) baca soalan spm tahun lepas :) account haaaa acc aku da tawakal aku mmg da buat yg terbaik actually teringin nk dpt A- :( hrp2 boleh laaa aminnn aku rasa tu je subjek yg aku rasa dpt pengajaran haaa keseluruhan pengjaran periksa kali ni aku dpt ialah 1)jgn tido lmbt sngt :) 2) study awl 3) buat latihan byk2 insya Allah dgn pengajaran yg aku dpt ni aku akn perbaiki cara pembelajaran aku :) aku nk 10 A :") nk buat ayh aku happy tolong laaa aminnnn ... "there"s a will there"s a way" "tiada perkara yg mustahil kat dunia ni aslkn ada izin dr Allah" "biar gagal dahulu jgn gagal kemudian" sekian
 liana md noor 

No comments:

Post a Comment