korang terhebat..jadi terhebat dgn menyertai kami =)

Tuesday, August 13, 2013

TRIAL

assalamualaikum :) hehe hari ni nk cerita pasal trial ok trial da nk dekat :( takutnya hmmm aku x tau la aku ready ke tak ni meh aku citer apa aku buat untk trial kali ni first sejarah form 4 aku baca 8 bab then form 5 3 bab  hmm tapi kena baca balik mesti lupa punya huhu then physic ada la buat ulang kaji sikit chemist pon :( tapi seriously takut hmm aku just nk buat ayh aku happy target aku cuma 5A5B+ trial ni aminnnn ya Allah bantu la aku :( aku tngk diana bljr takut dia rajin sngt aku ni mls hmm tapi aku akn try yg terbaik untk jadi mcm dia :( dia pandai sngt tapi dia baik hehe byk aku bljr dr dia :) thanks kat dia bagi aku buku hehe dpt la aku bljr aku x nk menyesal je :( ya Allah mudah-mudahan aku tenang jwp exam nnti :( ok tu je must studyyy hehe

No comments:

Post a Comment