korang terhebat..jadi terhebat dgn menyertai kami =)

Saturday, April 20, 2013

Mid term sudah semakin tiba :(

Dear blog,
 Hari ni liana nk cerita pasal suasana nk dekat mid term ni.Ok mmg stress la nk mid term byk sngt nk kena cover physic,chemist,add math,acc,sejarah,pk,agama alah senang cerita semua subjek la.Sekarang liana br cover physic chapter 3,4 hmm byk lagi x cover actually liana teringin nk dpt physic A- hmmm untuk exam besar ni tapi x pernah dpt liana harap liana dpt la A,A- SPM tahun ni aminn,then khabar chemist liana hmmm setakat ni br cover chater 2,3,4,5 hmm yg tak sngt ya Allah lagi tinggal 18 hari sempat ke ???? aku nk tngk markah exam aku kali ni harap cemerlang la :'( aku kesian la tngk abah.hmmm lepas tu sejarah  br baca bab 2 aku rasa br kali ni aku baca sejarah serious sllunya baca mcm gitu je sekali gus aku harap la blh jwp nnti then ADD MATH my fav subjek buat masa ni aku da detect aku lemah part yg mana k serious nk nangis bila x dpt jwp hmmm aku nk A add math kali ni :'( ACc pulak sekrg ni aku da minat acc tau thanks to cikgu shah yg tuition teacher dia ajr mmg fhm hehe aku suka la even satu jam je :D tapi best seronok je aku harap jgak acc aku A- untk mid term ni insyaALLAH hmm tapi aku x nk la berharap tinggi sngt takut x dpt je :( nti kecewa tapi aku da berusaha bukan x berusha aku x nk nangis lagi niat aku hanya satu iaitu nk buat ayah aku happy aku nk dia senyum bila tngk slip aku .AKU NK DIA  TERSENYUM :') 10A will be mine SPM 2013 AMINNNN "There's a will there's a way" :)

No comments:

Post a Comment