korang terhebat..jadi terhebat dgn menyertai kami =)

Friday, May 15, 2015

Result sem 2

Alhamdulillah syukur kepada Allah 😀 sbb aku lulus semua subjek untuk sem 2 ✔💯ni ya Allah syukur sngt sbb  x de repeat mcm sem 1 dulu 😭 so aku dpt berpaa ? Alhamdulillah aku dpt 2.87 😁😂😭ya Allah dr 2.26 sem 1 naik juga ya Allah berkat usaha aku ya Allah apa yg aku usahakn aku dpt 😭😭😭😭 syukur sngt aku mmg study betul2 sem ni sbb aku x nk repeat lagi ya Allah x nk ya Allah sem depan aku nk dptkn 3 ya Allah in shaa Allah boleh aku percaya pada ko dan aku akn usaha lebih untk memperoleh itu aminnnn alhamdulillah lagi sekali oh ye nk cerita yg paling aku x caye result physic aku b+ aku dpt alhamdulillah x sia2 usaha aku tido pukul 4 sbb nk habiskn chapter terima kasih Allah n also ctu A x sia2 aku habiskn past year and anatomy lulus c+ alhamdulillah terima kasih n subjek mit semua dpt B- boleh la aku akn usaha lagi apa2 pon terima kasih Allah atas rezeki ini aku akn kerja lebih kuat lepas ni 😁 in shaa Allah n alhamdulillah

No comments:

Post a Comment