korang terhebat..jadi terhebat dgn menyertai kami =)

Monday, November 24, 2014

Catatan ku untk misi sem 2

Dear blog,
Lama jugak aku x menulis📝 untuk catatan misi ku untuk aku capai✊💪 this is my mission for sem 2 "aku nk dapatkan pointer 3.0 and above 💪🔝and kekalkn biasiswa aku☝" amin✊ this is for my parents 👪aku dah x boleh dah main2 💃👈🚫aku kena buat paling terbaik💪☝ untuk sem 2 mesti harus!!!☝☝☝ Aku rasa sedih😢 bila aku kecewakan parents👪👈😢 aku dgn result sem 1 yg sngt teruk 👎👎👎dgn ada 1 fail 😫😭ya Allah aku dah catatkn satu scar di hati💔 mereka so aku x nk dah✋🚫 buat lgi i must do some thing with my pointer👣 jgn main lagi liana ko kena buat mcm masa spm setiap masa⏰👈🌟 itu bermakna sngt bermakna 4 months only liana u can do it 😠😡ya Allah bantu aku untuk cpi misi aku aku nk buat mak ayah👪👈😁 aku happy aku nk drg bangga dgn pencapaian aku💯💯💯 so liana no more crying 😢😭👈✋🚫sem 2 setiap test📝📖☝ itu penting setiap tuto itu penting 📒📚☝u must do ur best n beat the rest fighting 💪💪💪tunjuk kn yg awk boleh liana u must grade!!!! 🎓Ya Allah bantu aku kuatkn aku bg smgt dlm jiwa ku jgn la biarkn aku putus asa ya Allah amin DENGAN SEMANGAT DAN MISI YG BARU AKN AKU SAHUT CABARAN DGN INI MENGEJAR POINTER 3.0 N ABOVE AMIN

No comments:

Post a Comment