korang terhebat..jadi terhebat dgn menyertai kami =)

Monday, March 24, 2014

Misi 2014

dear blog,
Hari ni aku nk bercerita pasal misi aku yes misi 2014 aku nak tau knp br nk tulis misi ni? hahahahhaa sbb misi 2013 belum pasti sama ada tercpai ataupun tidak now da pasti x capai but aku syukur ya Allah terima kasih so hari ni aku nk jadi liana yg baru ceeeh rasanya ni ayt setiap tahun sama je padahal jadi liana dulu jugak hahahhahaa >< ok smbg misi aku tahun ni aku nk jadi BEST STUDENT dalam bidang yg aku ceburi sbb sepanjang aku masuk teknik jb aku x pernah dpt jadi best students so kali ni bila da masuk alam yg lain aku nk jadi best students aku kena dptkn balik title pelajar terbaik!!! so 2014 yu misi aku tapi mesti la kena usaha kn? yup mesti usaha akumesti jadi triple rajin dr dulu bila da start mausk je aku kena focus bukan mcm f4 dulu main2 x bolh x boleh lingkup kang result fuuuuh Ya Allah bantu la aku kuat knn aku untk mencapai apa yg aku impikan in shaa Allah amin 

No comments:

Post a Comment