korang terhebat..jadi terhebat dgn menyertai kami =)

Wednesday, February 12, 2014

kebosanan melampau

dear blog,
lama x menaip kat blog aku ni rasa da berhabuk hahaha then rasa cover blkg blog pon da rasa bosan -.-  nnti klu rajin aku tukar klu laaa rajin hahaha.k hari ni nk story pasal hidup aku after SPM eh x sangka weh hidup aku mcm ni hahhaha nk tau tak kn aku rasa bosan gila yela hidup aku mkn minum tido oiiiiii skrg la br rasa nk study betul2 hahahhaaha ceeeh ayt mcm nk suro org hulurkn baldi nk muntah >< hahahha ok sambung tapi aku ada kerja ah kerja aku buli arissa hahhaa best apa buli budak kecik tu nnti dia marah but cute ^^ tp klu dia tido bosan so aku main ah twitter fb insta you tube but still bosan -.- hmmmm oh yeaaa br teringat aku skrg ni dlm proses bawa moto hahahhaa k ari tu da jatuh sekali masa corner then langgar pasu jiran aku nasib baik pasu dia tu da kurun ke berapa tah so dia tak marah => fuuuh lega but trauma weh aish but aku pelik mcm mana budak 2 skrg aku tngk bawa moto sng je aku je nmpk susah but nk tak nk kena bljr jugak sbb sng aku nk bawa gi bljr ni :) boleh ronda2 weeeee ok da magrib nnti aku smbg menaip tapi cerita pasal lain hahhaa ni mood nk menaip ni :3 k bye solatttt 

No comments:

Post a Comment