korang terhebat..jadi terhebat dgn menyertai kami =)

Thursday, November 7, 2013

spm

dear blog,
 smlm aku dah start exam spm yes spm :( hmm aku rasa x confident hmm takut sngt tapi apa nk buat 2 paper aku dah selasai harap2 aku dpt result yg baik amin :) aku htp sngt dpt bangga kn mak ayah aku ,aku dah buat yg terbaik serious sngt terbaik ok mmg betul kebelakangan ni aku mcm main2 tapi insyaAllah 8 paper ni aku akn buat sehabis baik aku nk sngt 10A nk sngt aku teringin nk dpt anugerah pengetua nk sngt :( sedih jugak bila x dpt hrpn aku cuma spm je actually aku takut sngt bila tngk kwn2 aku update" paper hari hanya mampu tersenyum" bestnya tapi aku x mcm tu pon aku rasa resah dan gelisah tapi bagus sbb ada perasaan ni so aku akn buat lagi terbaik dr paper sblm ni :') ya Allah aku mohon sngt yg aku boleh dpt keputusan yg cemerlang spm tahun ni aku. x de la nk 10A+ klu dpt 10A pon jadi tolong aku ya Allah aku nk sngt :( nk sngt aku aln buat the best!! i will try really hard i love my parents :') please nk 10A mudah mudahan 8 subject lagi aku dpt buat lagi terbaik aminnnn

No comments:

Post a Comment