korang terhebat..jadi terhebat dgn menyertai kami =)

Saturday, November 17, 2012

terima kasih ^.^

Dear my blog,
Ari ni aku nk citer pasal feeling aku :) aku rasa aku mmg da suka budak tu smpi to the max la mcm aku pernah suka crush aku dulu :3 haha XD k gedik :p aku perasan aku suka dia sbb klu aku x tweet dia satu hari aku rasa x blh mesti hidup aku x sempurna ceewah bukan x blh aku tweet dgn org lain haha tapi klu tweet dgn dia lain aku akn senyum mcm org giler sbb tweet dia makin lama makin gler dia layan kepala aku XD HAHA hmm tapi kn blh ker kiteorg terus mcm ni :( blh ke kiteorg terus berkawan mcm ni :( aku akn redha klu dia da x nk kwn dgn aku :') tapi aku tetap bersyukur sbb dia da bagi aku peluang untk jadi kawan dia :) terima kasih sbb buat aku ketawa bila aku sedih,dngr problem aku :) terima kasih sngt AWK !!! aku sentiasa berharap yg kita tetap kekal berkawan :') klu blh smpi kita masuk U aku x nk pershabatan kita berakhir dgn kesedihan aku x nk kehilangan org yg psling rapat dgn aku :) awk la kwn terbaik saya ,ye dulu mmg la first2 saya kenal awk saya rasa awk ni annoying tapi bila lama2 kenal awk best la haha XD tapi next year da x dpt jumpa awk da :( awk da x sek da kite harap awk dpt capai  cita2 awk tau ,semoga kita berjumpa lagi INSYAALLAH :') ,saya sngt berharap yg awk x lupakn saya,setiap kali saya ingt awk mesti saya nk study betul2 sbb saya nk masuk U sama2 dgn awk :) hehe awk study saya pon nk ikut awk study jugak :D bagus knnn hahhaa XD k byk bebel x guna jugak bye :3
TERIMA KASIH UNTUK SEGALANYA :') SEMOGA KITA BERJUMPA LAGI INSYAALLAH :D

No comments:

Post a Comment