korang terhebat..jadi terhebat dgn menyertai kami =)

Wednesday, January 18, 2012

berpidato fail !!!!!!!!!!!!=,="

haha da tngk tajuk dia ok alhamdulillah =D huh mmg pelik bin ajaib sbb aku yg pendiam aceeh konon =P masuk pidato kat sk OMG liana klu da berpidato haha mmg x btul sikit =,=" hmmm tajuk pidato aku berbudi bahasa tapi tajukjer budi bahasa tapi cara aku luahkn x der budi bahasa hmmm =,=! ok mmg malu gler biler nk berpidato kat stage yg luas mcm padang marsha ohh mmg seram ;) tapi nasib baik aku x pengasan kat stage tu buat malujer tapi yg mmg pasti sure aku mmg x akn menang cuz aku merapu!..ok hal pidato da selesai now citer pasal uma sukan aku dpt delta hmmm x tau delta tu ish =,=kampung btul tu uma sukan aku warna kuning huh x best baju dia x cntik!!!x per aku setia pada yg satu ...then aku happy gler sbb orintasi day da tamat yeah =D...ok la aku da mls nk taip =P BYE

No comments:

Post a Comment