korang terhebat..jadi terhebat dgn menyertai kami =)

Friday, December 30, 2011

happy new year

assalamualaikum semua bersempena tarikh 30/12/2011 iaitu lagi satu ari jer lagi nk tahun br iaitu 2012 dgn ini aku nk imbas kembali kenangan tahun 2011 ni sebenarnya byk kenangan pahit n manis yg aku dpt pada tahun 2011 kenangan pahit yg aku dpt hmm bile tngk result aku yg krg baik kenangan manis pulak aku dpt keputusan yg baik dlm pmr tahun ni,jumpa kwn 2 yg baik,cikgu 2 yg baik n byk lagi ..hmm aku rasa syg nk tinggalkan 2011 ni byk kenangan manis yg aku perloleh..tapi kite kena fikir ke hdpn x blh fikir ke blkg sbb masa x blh nk di putar balik lagi apa yg terjadi kite kena redha dan bersbr dan jgn pernah putus asa dlm apa2 pelajaran like me I NEVER GIVE UP misi tahun dpn aku nk dpt keputusan yg cemerlang dlm kelas n sek aku nk bangga kn mak ayh aku lagi =D i will meke them happy aku juga nk ready untk SPM jgn nk enjoy sngt aku kn nk jadi accountant n tlg ayh aku so kena blaja btul 2 klu nk spm br blaja mmg susah aku sungguh kecewa dgn cara aku bljr tahun ni so aku akn perbetulkan tahun dpn just wait n see=D New Year Myspace Comments
MyNiceProfile.com SO KEKAL KN MISI ANDA =D

No comments:

Post a Comment